Щерба, Н. С. (2007) Предметно-педагогічний зміст стратегічної компетенції у контексті вищої іншомовної педагогічної освіти. Матеріали V Міжвузівської конференції молодих учених. pp. 236-237.
|
Text
Download (93kB) | Preview |
Abstract
Компетентнісна парадигма сучасної української освіти (як її структурно-змістовий вимір) зумовлює організацію навчального процесу та оцінювання його результатів через розвиток у суб’єктів навчання ключових компетенцій. У цьому аспекті вивчення циклу мовних предметів розглядається через призму формування в учнів та студентів ключових комунікативних компетенцій у рідній та іноземних мовах (ІМ). Комунікативна іншомовна компетенція має свої компоненти, які, власне, і підлягають розвитку. Більшість науковців відносять до їх числа і стратегічну компетенцію (СК) (М. Canale, М. Swain, 1980; Л. Бахман, А. Палмер, 1982; М. Canale, 1983; J.A. van Ek, 1986; В.М. Топалова, 1998 та інші).
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education L Education > LC Special aspects of education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education |
Depositing User: | Marina Igorivna Masliuk |
Date Deposited: | 14 May 2014 08:15 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 06:30 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11210 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |