Предметно-педагогічний зміст стратегічної компетенції у контексті вищої іншомовної педагогічної освіти

Щерба, Н. С. (2007) Предметно-педагогічний зміст стратегічної компетенції у контексті вищої іншомовної педагогічної освіти. Матеріали V Міжвузівської конференції молодих учених. pp. 236-237.

[img]
Preview
Text
Download (93kB) | Preview

Abstract

Компетентнісна парадигма сучасної української освіти (як її структурно-змістовий вимір) зумовлює організацію навчального процесу та оцінювання його результатів через розвиток у суб’єктів навчання ключових компетенцій. У цьому аспекті вивчення циклу мовних предметів розглядається через призму формування в учнів та студентів ключових комунікативних компетенцій у рідній та іноземних мовах (ІМ). Комунікативна іншомовна компетенція має свої компоненти, які, власне, і підлягають розвитку. Більшість науковців відносять до їх числа і стратегічну компетенцію (СК) (М. Canale, М. Swain, 1980; Л. Бахман, А. Палмер, 1982; М. Canale, 1983; J.A. van Ek, 1986; В.М. Топалова, 1998 та інші).

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
L Education > LC Special aspects of education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Cross-Cultural Communication and Applied Linguistics
Depositing User: Marina Igorivna Masliuk
Date Deposited: 14 May 2014 08:15
Last Modified: 15 Aug 2015 06:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11210

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics