Щерба, Н. С. (2007) Теоретичні підходи до поняття “стратегічна компетенція”. Модернізація вищої освіти у контексті євроінтеграційних процесів. pp. 231-235.
|
Text
Download (127kB) | Preview |
Abstract
В умовах світової та европейської інтеграції України не втрачає актуальності проблема поліпшення підготовки випускників середньої загальноосвітньої школи до спілкування з носіями інших мов. До її вирішення застосовуються нині і такі фундаментальні заходи як реформування цілей навчання та засобів їх досягнення, а також такі підходи, як впровадження у шкільну практику новітніх педагогічних технологій та методичних розробок, поліпшення технічного оснащення навчального процесу, і, звичайно, підготовка кваліфікованих вчителів-мовників. Від останніх здебільшого і залежить, якими іншомовними компетенціями практично володітиме випускник і на якому рівні. Проте, як показує практика, далеко не всі школярі після одержання середньої освіти здатні спілкуватись іноземною мовою усно та писемно. Це зумовлено і таким об’єктивним фактором як значна завантаженість школярів інформаційним матеріалом з інших предметів, і суб’єктивними причинами (відсутністю відповідних здібностей або іншими життєвими пріоритетами, ніж досконале оволодіння іноземною мовою).
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) L Education > LB Theory and practice of education L Education > LC Special aspects of education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education |
Depositing User: | Marina Igorivna Masliuk |
Date Deposited: | 14 May 2014 08:14 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 06:30 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11212 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |