Щерба, Н. С. (2007) Підготовка вчителя до формування в учнів іншомовної стратегічної компетенції як засобу адаптації у глобалізованому суспільстві. Нові технології навчання. Збірник наукових праць. Шляхи розвитку духовності та професіоналізму за умов глобалізації ринку освітніх послуг (48). pp. 17-19.
|
Text
Download (116kB) | Preview |
Abstract
В умовах інтеграційних світових процесів, що охоплюють сьогодні всі сфери життєдіяльності людини, стратегічним завданням національної середньої іншомовної освіти є не лише традиційне “закладання” основ іноземної мови з метою підготовки школярів до майбутньої професійної діяльності та ефективної співпраці з представниками інших культур. Її новою прогресивною тенденцією є формування в учнів здатності до подальшого самостійного розвитку та вдосконалення в процесі учіння й спілкування з метою адаптації до мінливих вимог українського й міжнародного ринку праці. Згідно з вітчизняною освітньо-нормативною та навчально-методичною базою ця функція покладається на стратегічну (діяльнісну) компетенцію (СДК). Проте нерозробленість теоретичних і практичних питань даного освітнього об’єкту у вітчизняній педагогіці стає перепоною на шляху підготовки вчительських кадрів до формування СДК в учнів при вивченні ними іноземної мови (ІМ). Серед таких питань, у першу чергу, постає невизначеність її структури як на рівні компетенцій, так і з боку стратегій, що входять до її складу.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education L Education > LC Special aspects of education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education |
Depositing User: | Marina Igorivna Masliuk |
Date Deposited: | 14 May 2014 08:14 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 06:30 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11213 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |