ЛІНГВОКУЛЬТУРОЗНАВЧИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Калініна, Л. В. (2012) ЛІНГВОКУЛЬТУРОЗНАВЧИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном. pp. 47-59.

[img]
Preview
Text
Download (143kB) | Preview

Abstract

Питання навчання іноземної мови на початковому етапі все більше привертає увагу дослідників як в Україні (Бігич О.Б., Роман С.С., Редько В.Г.), так і за кордоном (Верещагіна І.Н., Вронська І.В., Остапенко К.П., Протасова Є.Ю., Рогова Г.В., Родіна Н.Л., Richards L.E., Rodgers Th. S., Tabers P.O., Thompson L та ін.). У теперішній час, у зв’язку з новою мовною політикою в Європі та зі змінами в державній політиці в Україні, аспекти навчання іноземної мови, у тому числі і на початковому етапі, набули нового трактування. Знання декількох іноземних мов як обов’язкової умови культури освіченої людини стало однієї із складових повноцінної гуманітарної освіти.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
L Education > LC Special aspects of education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education
Depositing User: Marina Igorivna Masliuk
Date Deposited: 15 May 2014 08:16
Last Modified: 15 Aug 2015 06:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11228

Actions (login required)

View Item View Item