Горобченко, Н. В. (2013) ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В ПИСЕМНОМУ МОВЛЕННІ. Вчитель як ретранслятор іншомовної культури, комунікативний партнер: Імідж сучасного педагога. Всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал (5). pp. 41-43.
|
Text
Download (141kB) | Preview |
Abstract
Дана стаття присвячена вирішенню проблеми формування у майбутніх учителів німецької мови комунікативної компетенції в писемному мовленні. Автор розглядає цілі та задачі навчання писемного мовлення майбутніх учителів в світлі сучасних міжнародних вимог, визначає дискурс як основу навчання зазначеного виду мовленнєвої діяльності та характеризує функціонально-смислові типи дискурсу, характерні для 1-го курсу, - опис та розповідь.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | мета навчання писемного мовлення, мовленнєві вміння, загальні закономірності побудови текстів, дискурсивні вміння, функціонально-смислові типи тексту, опис, розповідь |
Subjects: | L Education > L Education (General) L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education L Education > LC Special aspects of education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature |
Depositing User: | Marina Igorivna Masliuk |
Date Deposited: | 15 May 2014 08:55 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 06:32 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11236 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |