Горобченко, Н. В. (2013) Формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки (111). pp. 65-67.
|
Text
Download (265kB) | Preview |
Abstract
У статті розглядаються питання, пов’язані з методикою формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови. Конкретизовано поняття «дискурс» та «дискурсивна компетенція», охарактеризовані функціонально-смислові типи «опис» та «розповідь».
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | дискурс, дискурсивна компетенція, дискурсивні вміння, опис, розповідь, абзац |
Subjects: | L Education > L Education (General) L Education > LB Theory and practice of education P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature |
Depositing User: | Marina Igorivna Masliuk |
Date Deposited: | 15 May 2014 09:03 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 08:39 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11238 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |