Дуплійчук, О. М. (2013) МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГАУ СВІТЛІ НОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ. Наукові записки. Серія «Філологічна» (38). pp. 251-255.
|
Text
Download (153kB) | Preview |
Abstract
У статті науково обґрунтовується мета, завдання, умови та принципи моделі професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя-філолога у світлі нової освітньої парадигми; визначається три групи професійно-орієнтованих проектно-комунікативних технологій, що реалізуються на чотирьох етапах в площинах теоретичної, практичної та дослідницької підготовки.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | модель, професійно-педагогічна підготовка, майбутнійвчитель-філолог, проектно-комунікативна технологія |
Subjects: | L Education > L Education (General) L Education > LA History of education L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education |
Depositing User: | Marina Igorivna Masliuk |
Date Deposited: | 15 May 2014 09:05 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 06:32 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11242 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |