Теорії медіаосвіти як необхідна умова формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови

Дєньгаєва, С. В. (2012) Теорії медіаосвіти як необхідна умова формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Рационализация современной науки. pp. 109-115.

[img]
Preview
Text
Download (151kB) | Preview

Abstract

Метою даної статті єрозгляд медіаосвіти якпроцесуформування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мовизадопомогоюінаматеріалізасобівмасовоїкомунікації (медіа), мета якого сформувати всесторонньо розвинуту особистість, здатну до життя у новому інформаційному просторі. Роль вчителя у даному процесі важко переоцінити, адже саме вчитель іноземної мови має доступ до іншомовних джерел і може навчити учня аналізувати і сформувати культуру спілкування з медіа, критично мислити, здатність повноцінно сприймати, інтерпретувати, аналізувати й оцінюватимедіатексти, навчити різним формамсамовираженнязадопомогоюмедіатехніки, реалізації творчого потенціалу.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
L Education > LC Special aspects of education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education
Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: Marina Igorivna Masliuk
Date Deposited: 16 May 2014 05:44
Last Modified: 03 Nov 2016 08:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11264

Actions (login required)

View Item View Item