Березенська, Л. І., Волощук (Мормуль), А. М., Татура, І. В. (2008) Урок “Teaching Grammar and Culture” як приклад формування соціолінгвістичної компетенції учнів середнього ступеня навчання. Іноземні мови в навчальних закладах (1).
|
Text
Download (1MB) | Preview |
Abstract
Граматичний матеріал, окреслений чинною програмою для активного оволодіння на середньому ступені навчання, є достатньо складним та потребує чіткого визначення вчителем обов’язкових для засвоєння функціональних компонентів, які є необхідними для уможливлення спілкування учнів засобами іноземної мови, що вивчається. Увага вчителя при засвоєнні граматичних структур має бути спрямована на використання можливості їх функціонування у різних комунікативних ситуаціях. Саме тому опрацювання граматичного матеріалу мусить відбуватися з урахуванням соціокультурного компоненту.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools L Education > LC Special aspects of education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Foreign Languages and Modern Teaching Techniques |
Depositing User: | Marina Igorivna Masliuk |
Date Deposited: | 16 May 2014 06:07 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 06:35 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11280 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |