Волощук, А. М. (2007) Молодший етап мовного ВНЗ як етап вирівнювання комунікативних вмінь старшої школи. Проблеми професійної підготовки майбутніх вчителів в умовах ступеневої педагогічної освіти.
|
Text
Download (214kB) | Preview |
Abstract
У 2001 році на основі Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти були змінені шкільні програми з іноземних мов у різних типах ЗНЗ, системи оцінювання знань і вмінь володіння іноземною мовою. Такі ж самі зміни відбулися і на рівні вищої школи. Навчання набуло комунікативного, особистісно-орієнтованого характеру, що сприяє інтенсифікації процесу здобування знань та вивченню іноземної мови зокрема.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education L Education > LC Special aspects of education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Foreign Languages and Modern Teaching Techniques |
Depositing User: | Marina Igorivna Masliuk |
Date Deposited: | 16 May 2014 08:25 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 06:37 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11305 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |