ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ

Фонарюк, О. В. (2013) ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ. Науковий пошук молодих дослідників. Збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів (6). pp. 241-244.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

Одним з провідних завдань процесу професійної підготовки вчителя є перетворення особистості студента на спеціаліста, здатного розв’язувати проблеми навчання і виховання школярів. Проблема професійної підготовки майбутніх педагогів залишається актуальною в сучасній науковій думці як результат реалізації тенденції до технологізації та інтенсифікації різних сфер життя суспільства з одного боку, та нереалізованості цих процесів унаслідок низки об’єктивних і суб’єктивних чинників у сфері освіти. В Україні стрімко зростає вартість людського капіталу, що ставить перед професійною освітою та педагогікою вищої школи нові завдання з підготовки спеціалістів високого рівня кваліфікації, який відповідав би європейським та світовим стандартам.

Item Type: Article
Subjects: Q Science > QA Mathematics
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Algebra and Geometry
Depositing User: Users 3736 not found.
Date Deposited: 21 May 2014 08:42
Last Modified: 15 Aug 2015 06:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11338

Actions (login required)

View Item View Item