Шевцова, Л. С. (2001) Ситуативні завдання як ефективний засіб розвитку зв'язного мовлення учнів. Київ: "Українська мова і література в школі" (2). pp. 11-17.
|
Text
Download (437kB) | Preview |
Abstract
Процес навчання має активізовувати думку школяра шляхом використання різноманітних творчих робіт, органічно поєднаних з вивченням фонетики, граматики і правопису. Такі вправи повинні бути частиною роботи, спрямованої на вироблення навичок зв'язного мовлення.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Ukrainian and foreign literature and methods of their teaching |
Depositing User: | Виктория Игоревна Пустохина |
Date Deposited: | 16 Jun 2014 10:54 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 06:43 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11403 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |