Чупріна, О. В. (2014) Поняття "мультимедійний урок" та "урок з мультимедійною підтримкою" у початковій школі. Лінгводидактичні аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя: збірник наукових праць (за матеріалами VI Всеукраїнського науково-методичного семінару викладачів і студентів 27 березня 2014 р.) / За ред. К. Я. Климової. pp. 60-64.
|
Text
Download (212kB) | Preview |
Abstract
Застосування ІКТ у процесі вивчення більшості навчальних предметів – один із основних завдань початкової школи. Основним видом використання комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання є їх органічна інтеграція. Сутність і призначення уроку в процесі навчання як цілісної динамічної системи полягає в колективно-індивідуальній взаємодії вчителя й учнів, в результаті якої відбувається формування й розвиток ключових, предметних і спеціальних компетентностей, засвоєння знань, умінь, навичок, розвиток здібностей, набуття досвіду особистої діяльності тих, хто навчається, спілкування й відносин, а також вдосконалення педагогічної майстерності вчителя.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Мультимедіа, мультимедійний урок, мультимедійна підтримка, інформаційні технології, початкова школа. |
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics P Language and Literature > PA Classical philology |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language |
Depositing User: | ПК Кафедра |
Date Deposited: | 04 Jun 2014 12:25 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 06:47 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11481 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |