Соціокультурний розвиток учнів як лінгвометодична проблема

Кучерук, О. А. (2014) Соціокультурний розвиток учнів як лінгвометодична проблема. Українська мова і література в школі (2). pp. 2-7.

[img]
Preview
Text
Download (465kB) | Preview

Abstract

У статті висвітлено лінгводидактичні питання проблеми соціокультурного розвитку особистості учня. Зокрема, окреслено умови, що впливають на ефективність соціокультурного розвитку зростаючої особистості в контексті шкільної україномовної освіти. Розглянуто особистісно орієнтований, лінгвокультурологічний, аксіологічний, текстоцентричний, герменевтичний, комунікативно-ситуативний і креативний аспекти методики реалізації соціокультурного складника змісту шкільного курсу української мови. Зосереджено увагу на методах навчання, які уможливлюють соціокультурний розвиток мовної особистості школяра.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: соціокультурний розвиток мовної особистості, соціокультурна компетентність, соціокультурна змістова лінія україномовної освіти, цінності, культурні смисли, принципи навчання, методи навчання.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Ukrainian and Foreign Literature
Depositing User: Виктория Игоревна Пустохина
Date Deposited: 17 Jun 2014 06:04
Last Modified: 15 Aug 2015 06:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11592

Actions (login required)

View Item View Item