Пойта, І. О.
(2011)
Принципи формування та розвитку ринку послуг в Україні.
Наука й економіка, 4 (24).
pp. 162-164.
Abstract
В статті розкрито основні положення формування та розвитку ринку послуг в Україні. Виявлено основні відмінності між товарами і послугами та проведений аналіз динаміки їх розвитку. Проаналізовано особливості функціонування та визначено основні тенденції змін в сфері послуг.
Item Type: |
Article
|
Uncontrolled Keywords: |
послуга, ринок послуг, життєвий рівень, попит, державний сектор, доходи населення, зайнятість, інвестиції, національний ринок. |
Subjects: |
H Social Sciences > H Social Sciences (General) |
Divisions: |
Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business |
Depositing User: |
Інна Олександрівна Клімова
|
Date Deposited: |
17 Jun 2014 08:49 |
Last Modified: |
15 Aug 2015 06:57 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11636 |
Actions (login required)
 |
View Item |