Ситуативні вправи як засіб формування мовнокомунікативних умінь майбутніх класоводів

Підгурська, В. Ю. (2014) Ситуативні вправи як засіб формування мовнокомунікативних умінь майбутніх класоводів. Історичні аспекти, сучасний стан і перспективи розвитку системи дошкільної і початкової шкільної освіти.

[img]
Preview
Text
Download (207kB) | Preview

Abstract

Формування професійних мовнокомунікативних умінь студентів значною мірою здійснюється в процесі педагогічної практики. Під час проходження практики студент постійно знаходиться в ситуації спілкування (діалог: студент – студент, студент – шкільний учитель, студент-практикант – учень, студент-практикант – батьки; монолог: пояснення нового матеріалу учням початкових класів, ведення батьківських зборів тощо). Будь-яке висловлювання має бути доступним, ясним, зрозумілим для слухачів.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: Ст. лаб. Н.І. Бєлова
Date Deposited: 18 Jun 2014 10:53
Last Modified: 15 Aug 2015 06:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11663

Actions (login required)

View Item View Item