Теоретико-методологічні засади формування ринку послуг в умовах глобалізації

Пойта, І. О. (2010) Теоретико-методологічні засади формування ринку послуг в умовах глобалізації. Суспільно-географічні проблеми розвитку продуктивних сил України: Матеріали V міжнародної наукової конференції. с. 187-189.

[img]
Перегляд
Text
Download (118kB) | Перегляд

Опис

Однією із основних тенденцій сучасного розвитку є випереджаюче зростання ринку послуг порівняно з ринком товарів і збільшення його частки в структурі економіки. У зв'язку з цим виникає потреба теоретико-методологічного обґрунтування сутності ринку послуг, з'ясування причин його стрімкого розвитку.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 19 Черв 2014 10:38
Останні зміни: 15 Серп 2015 07:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11722

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу