Пойта І. О. (2010) Теоретико-методологічні засади формування ринку послуг в умовах глобалізації. Суспільно-географічні проблеми розвитку продуктивних сил України: Матеріали V міжнародної наукової конференції. С. 187–189.
Preview
Тези_Теоретико-методологічні_засади_формування_ринку_послуг_в_умовах_глобалізації.pdf
Завантажити (118kB) | Preview
Анотація
Однією із основних тенденцій сучасного розвитку є випереджаюче зростання
ринку послуг порівняно з ринком товарів і збільшення його частки в структурі
економіки. У зв'язку з цим виникає потреба теоретико-методологічного обґрунтування
сутності ринку послуг, з'ясування причин його стрімкого розвитку.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 19 Черв 2014 10:38 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11722 |