Теоретико-методологічні засади формування ринку послуг в умовах глобалізації

Пойта, І. О. (2010) Теоретико-методологічні засади формування ринку послуг в умовах глобалізації. Суспільно-географічні проблеми розвитку продуктивних сил України: Матеріали V міжнародної наукової конференції. pp. 187-189.

[img]
Preview
Text
Download (118kB) | Preview

Abstract

Однією із основних тенденцій сучасного розвитку є випереджаюче зростання ринку послуг порівняно з ринком товарів і збільшення його частки в структурі економіки. У зв'язку з цим виникає потреба теоретико-методологічного обґрунтування сутності ринку послуг, з'ясування причин його стрімкого розвитку.

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 19 Jun 2014 10:38
Last Modified: 15 Aug 2015 07:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11722

Actions (login required)

View Item View Item