Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретико-методологічні засади формування ринку послуг в умовах глобалізації

Пойта І. О. (2010) Теоретико-методологічні засади формування ринку послуг в умовах глобалізації. Суспільно-географічні проблеми розвитку продуктивних сил України: Матеріали V міжнародної наукової конференції. С. 187–189.

[thumbnail of Тези_Теоретико-методологічні_засади_формування_ринку_послуг_в_умовах_глобалізації.pdf]
Preview
Текст
Тези_Теоретико-методологічні_засади_формування_ринку_послуг_в_умовах_глобалізації.pdf

Завантажити (118kB) | Preview

Анотація

Однією із основних тенденцій сучасного розвитку є випереджаюче зростання
ринку послуг порівняно з ринком товарів і збільшення його частки в структурі
економіки. У зв'язку з цим виникає потреба теоретико-методологічного обґрунтування
сутності ринку послуг, з'ясування причин його стрімкого розвитку.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 19 Черв 2014 10:38
Оновлення: 15 Серп 2015 07:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11722

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу