Роль функціонально-комунікативного підходу до вивчення лексики і фразеології у фаховій підготовці майбутнього вчителя-словесника

Янчук, Н. В. (2008) Роль функціонально-комунікативного підходу до вивчення лексики і фразеології у фаховій підготовці майбутнього вчителя-словесника. Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога: Матеріали регіональної науково-практичної конференції (1). pp. 37-40.

[img]
Preview
Text
Download (123kB) | Preview

Abstract

У статті досліджується проблема фахової підготовки майбутнього вчителя у контексті функціонально-комунікативного підходу до вивчення лексики і фразеології.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: лексика, фразеологія, функціонально-комунікативний підхід
Subjects: P Language and Literature > PG Slavic, Baltic, Albanian languages and literature > Ukrainian
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Ukrainian Language
Depositing User: lab Zhanna Gan'ko
Date Deposited: 19 Jun 2014 09:47
Last Modified: 15 Aug 2015 07:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11727

Actions (login required)

View Item View Item