Янчук, Н. В. (2008) Роль функціонально-комунікативного підходу до вивчення лексики і фразеології у фаховій підготовці майбутнього вчителя-словесника. Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога: Матеріали регіональної науково-практичної конференції (1). pp. 37-40.
|
Text
Download (123kB) | Preview |
Abstract
У статті досліджується проблема фахової підготовки майбутнього вчителя у контексті функціонально-комунікативного підходу до вивчення лексики і фразеології.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | лексика, фразеологія, функціонально-комунікативний підхід |
Subjects: | P Language and Literature > PG Slavic, Baltic, Albanian languages and literature > Ukrainian |
Divisions: | Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Ukrainian language and methods of its teaching |
Depositing User: | lab Zhanna Gan'ko |
Date Deposited: | 19 Jun 2014 09:47 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 07:04 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11727 |
Actions (login required)
View Item |