Алексейчук, О. (2014) ЕМЕРДЖЕНТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ЯК НАСЛІДОК РОЗВИТКУ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 8-10.
|
Text
Download (244kB) | Preview |
Abstract
Основою будь-якої успішної організації є взаємодія між людьми, комунікативні процеси всередині групи, командна робота та корпоративна культура.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences > H Social Sciences (General) |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business |
Depositing User: | Інна Олександрівна Клімова |
Date Deposited: | 25 Jun 2014 12:05 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 07:11 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11816 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |