ЕМЕРДЖЕНТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ЯК НАСЛІДОК РОЗВИТКУ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ

Алексейчук, О. (2014) ЕМЕРДЖЕНТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ЯК НАСЛІДОК РОЗВИТКУ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. с. 8-10.

[img]
Перегляд
Text
Download (244kB) | Перегляд

Опис

Основою будь-якої успішної організації є взаємодія між людьми, комунікативні процеси всередині групи, командна робота та корпоративна культура.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 25 Черв 2014 12:05
Останні зміни: 15 Серп 2015 07:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11816

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу