НАБІР ЗАСОБІВ ПРОМОУШН ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА

Алексейчук, О. (2014) НАБІР ЗАСОБІВ ПРОМОУШН ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 87-89.

[img]
Preview
Text
Download (351kB) | Preview

Abstract

Стимулювання збуту, стимулювання продажу (англ. sales promotion, сейлз промоушн - просування продажів) - це вид маркетингових комунікацій, що позначає комплекс заходів щодо просування продажів по всьому маршруту руху товару - від виробника через канали збуту до споживача - з метою прискорення збуту товарів. В основі даних заходів - короткострокове збільшення продажу шляхом надання покупцеві певної вигоди

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management and Marketing
Depositing User: ane4ka Ганна Петрівна Стрельченко
Date Deposited: 25 Jun 2014 12:31
Last Modified: 15 Aug 2015 07:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11820

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics