ІМІДЖ ТОРГОВОЇ МАРКИ ЯК ФАКТОР СТІЙКОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ

Андрушко, А. (2014) ІМІДЖ ТОРГОВОЇ МАРКИ ЯК ФАКТОР СТІЙКОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 32-34.

[img]
Preview
Text
Download (204kB) | Preview

Abstract

Проблема конкурентоспроможності та обґрунтування напрямів її підвищення є особливо актуальною у наш час. Одним із перспективних чинників щодо формування стійкої конкурентоспроможності є торговельна марка, а саме її імідж, який дозволяє підтримувати високу якість продукції та репутацію підприємства

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 25 Jun 2014 12:32
Last Modified: 15 Aug 2015 07:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11821

Actions (login required)

View Item View Item