МЕТОДИКИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПОСЛУГ

Гончаренко, Н. (2014) МЕТОДИКИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПОСЛУГ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 18-20.

[img]
Preview
Text
Download (207kB) | Preview

Abstract

Сучасний період становлення ринкових відносин в Україні характеризується адаптацією законодавства до вимог і умов європейського співтовариства. Це зумовлює необхідність забезпечення дієвого контролю за наданням якісних послуг. Коли підприємство невелике за розміром, то його менеджери знаходяться досить близько до всіх видів діяльності. Але чим більшою стає організація, тим в більшій мірі менеджери віддаляються від кожного виду діяльності і тим складніше їм персонально спостерігати за тим, що відбувається. Виникає потреба у створенні формальної системи контролю, яка складається з певних видів та відповідних методів контролю.

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Анастасія Анатоліївна Ковпака
Date Deposited: 26 Jun 2014 08:12
Last Modified: 15 Aug 2015 07:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11826

Actions (login required)

View Item View Item