Сірош, О. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ЕКОНОМІКИ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 79-81.
|
Text
Download (202kB) | Preview |
Abstract
Міжпредметні зв’язки – це така конструкція змісту навчального матеріалу, що належить двом або більше навчальним предметам і відображає взаємозв’язки, які об’єктивно діють в природі і вивчаються сучасними науками
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences > H Social Sciences (General) |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business |
Depositing User: | Інна Олександрівна Клімова |
Date Deposited: | 26 Jun 2014 08:14 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 07:12 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11828 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |