Вплив глобалізації на розвиток підприємницької діяльності

Шанскова, А. (2014) Вплив глобалізації на розвиток підприємницької діяльності. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 117-119.

[img]
Preview
Text
Download (207kB) | Preview

Abstract

Глобалізація характеризується посиленням економічної взаємозалежності національних економік, що пов’язано із підвищенням швидкості руху та обсягів товарів, послуг, технологій, капіталів через кордони. Це приводить до економічної інтеграції між країнами, результатом якої є злиття національних ринків у єдиний ринок. Глобалізація впливає на економічні відносини між суб’єктами підприємницької діяльності країн та спонукає їх до формування механізму взаємодії у процесі створення економічних благ, адекватного трансформаціям світової глобальної системи.

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Анастасія Анатоліївна Ковпака
Date Deposited: 26 Jun 2014 08:16
Last Modified: 15 Aug 2015 07:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11830

Actions (login required)

View Item View Item