Широкова, М.
(2014)
ТАРГЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ
ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ.
Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції.
с. 121-122.
Опис
Таргетинг (з англ. target – ціль) є технологією інтернет-реклами, що дозволяє відібрати
користувачів за певною ознакою (чи кількома), виділити цільову аудиторію, що відповідає
визначеним критеріям. З використанням даного інструменту в інтернет-рекламі ефективність
взаємодії з аудиторією та віддача від взаємодії з нею підвищується, оскільки демонстрована
реклама відповідає їх інтересам.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |