ТАРГЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ

Широкова, М. (2014) ТАРГЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 121-122.

[img]
Preview
Text
Download (205kB) | Preview

Abstract

Таргетинг (з англ. target – ціль) є технологією інтернет-реклами, що дозволяє відібрати користувачів за певною ознакою (чи кількома), виділити цільову аудиторію, що відповідає визначеним критеріям. З використанням даного інструменту в інтернет-рекламі ефективність взаємодії з аудиторією та віддача від взаємодії з нею підвищується, оскільки демонстрована реклама відповідає їх інтересам.

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 26 Jun 2014 08:20
Last Modified: 15 Aug 2015 07:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11831

Actions (login required)

View Item View Item