ТЕОРІЯ ЗАДАЧ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ МЕТОДИКИ МАТЕМАТИКИ

Семенець, С. П. (2014) ТЕОРІЯ ЗАДАЧ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ МЕТОДИКИ МАТЕМАТИКИ. Дидактика Математики. Проблеми і дослідження. (41). pp. 76-84. ISSN 2079-9152

[img]
Preview
Text
Download (6MB) | Preview

Abstract

Розкрито основні протиріччя діючої системи методичної підготовки майбутніх учителів математики, обґрунтовано теорію задач розвивального навчання методики математики, висвітлено зміст і структуру задачної системи навчально-методичної діяльності студентів, виявлено змістово-теоретичні дії, що застосовуються в процесі розв’язування виділених типів задач.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Ключові слова: теорія, розвивальне навчання, задачна система, задачі методики математики, змістово-теоретичні дії.
Subjects: Q Science > QA Mathematics > Algebra
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis, Business Analysis and Statistics
Depositing User: Лаборант Богдан Нікітенко
Date Deposited: 04 Jul 2014 10:01
Last Modified: 03 Oct 2016 09:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11877

Actions (login required)

View Item View Item