Семенець, С. П. (2014) ТЕОРІЯ ЗАДАЧ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ МЕТОДИКИ МАТЕМАТИКИ. Дидактика Математики. Проблеми і дослідження. (41). pp. 76-84. ISSN 2079-9152
|
Text
Download (6MB) | Preview |
Abstract
Розкрито основні протиріччя діючої системи методичної підготовки майбутніх учителів математики, обґрунтовано теорію задач розвивального навчання методики математики, висвітлено зміст і структуру задачної системи навчально-методичної діяльності студентів, виявлено змістово-теоретичні дії, що застосовуються в процесі розв’язування виділених типів задач.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Ключові слова: теорія, розвивальне навчання, задачна система, задачі методики математики, змістово-теоретичні дії. |
Subjects: | Q Science > QA Mathematics > Algebra |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis, Business Analysis and Statistics |
Depositing User: | Лаборант Богдан Нікітенко |
Date Deposited: | 04 Jul 2014 10:01 |
Last Modified: | 03 Oct 2016 09:29 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11877 |
Actions (login required)
View Item |