ПЕРСПЕКТИВИ СТВОРЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОВАЙДИНГОВИХ СТРУКТУР НА КООПЕРАТИВНИХ ЗАСАДАХ

Кащук К. М. (2012) ПЕРСПЕКТИВИ СТВОРЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОВАЙДИНГОВИХ СТРУКТУР НА КООПЕРАТИВНИХ ЗАСАДАХ. Кооперативний маркетинг в агро бізнесі : проблеми і перспективи розвитку в Україні: матер. Всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої Міжнародному року кооперативів. С. 260–263.

[img]
Preview
Текст
Download (302kB) | Preview

Анотація

Розглянуто особливості формування інноваційної інфраструктури в аграрному секторі економіки. Обгрунтовано можливість формування останньої на кооперативних засадах. Запропоновано створення нової інноваційної структури – провайдингового кооперативу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: лаборант Наталія Юріївна Бальчук
Дата подачі: 27 Лип 2014 10:19
Оновлення: 15 Серп 2015 07:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11925

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу