Метафорична номінація як складник урбаністичного брендингу

Білюк, І. Л. (2013) Метафорична номінація як складник урбаністичного брендингу. Мовні і концептуальні картини світу, 1 (46). pp. 164-172.

[img]
Preview
Text
Download (355kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто явище метафоричної номінації як компонент іміджу мегаполісів у сучасному комунікативному просторі, проаналізовано назви міст, що утворені способом вторинної номінації

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: онім, номінація, вторинна номінація, метафоризація
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics
Depositing User: О.І. Янчук
Date Deposited: 27 Jul 2014 10:38
Last Modified: 15 Aug 2015 07:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11967

Actions (login required)

View Item View Item