Стилістичні семасіологічні ресурси англомовної реклами

Батицька, А. А. (2014) Стилістичні семасіологічні ресурси англомовної реклами. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць / За заг. ред. В.В. Жуковської, О.А. Черниш., 1. pp. 34-38.

[img]
Preview
Text
Download (462kB) | Preview

Abstract

Рекламний дискурс набуває все більшого значення у контексті розвитку та функціонування не тільки індустрії та маркетингу, але й суспільства загалом. Рекламний дискурс — це текст, обумовлений ситуацією рекламного спілкування. Реклама — невід'ємна частина життя. Вона впливає на підсвідомость і викликає інтерес та зацікавлення споживача, провокуючи у нього бажання придбати рекламований товар.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Рекламний дискурс, реклама, гіпербола, мейозис, літота, метонімія, синекдоха, перифраз, евфимізм, метафора, антономазія, персоніфікація, алегорія, іронія, епітет, порівняння, синоніми-замісники, антитеза, оксюморон,градація, антиклімакс, каламбур, зевгма
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of the English Language
Depositing User: О.І. Янчук
Date Deposited: 27 Jul 2014 11:13
Last Modified: 15 Aug 2015 07:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12016

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics