Використання електронних засобів навчання з дисципліни “Цивільний захист”

Малинівська, Л. І. (2013) Використання електронних засобів навчання з дисципліни “Цивільний захист”. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих науковців "Наука, освіта, суспільство очима молодих" Частина 1. Психолого-педагогічний напрям (1). pp. 117-119.

[img]
Preview
Text
Download (682kB) | Preview

Abstract

Велике значення має використання персонального комп’ютера як засобу проблемного навчання. Проблемне навчання розглядається в даний час у педагогіці як найбільш адекватний метод розвитку творчого мислення і тим самим відповідає сучасним задачам навчання: підготовці учня, що закінчив школу, до самостійного придбання знань і розв’язанню теоретичних практичних задач. Навчання з використанням комп’ютера як засобу надбання, засвоєння, закріплення знань, розвитку мислення і контролю за цими процесами являє собою континуум різноманітних технологій: від найпростіших програм для закріплення навичок до інтелектуальних навчальних систем, що здійснюють рефлексивне керування навчанням, ведуть діалог з тим, кого навчають, мовою, близькою до звичайної, і в міру нагромадження досвіду навчання вдосконалюють стратегію

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: технічні засоби, освітні технології
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Physics and Labor Protection
Depositing User: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Date Deposited: 10 Dec 2014 10:48
Last Modified: 15 Aug 2015 10:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12027

Actions (login required)

View Item View Item