Проектний підхід у реалізації інновацій у загальноосвітних навчальних закладах

Коновальчук, І. І. (2013) Проектний підхід у реалізації інновацій у загальноосвітних навчальних закладах. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. Статей. pp. 119-125.

[img]
Preview
Text
Download (301kB) | Preview

Abstract

У статті розкриті основні положення застосування проектного підходу в організації інноваційних освітніх процесів. Проектування виступає універсальним способом переводу інноваційних теоретичних моделей на рівень практичної реалізації нововведень у загальноосвітніх навчальних закладах. Проектний підхід характеризується чіткою спрямованістю на виявлення і досягнення тих необхідних змін у цілях, структурі й функціях педагогічної системи, що надають їй інноваційних властивостей.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інновація, проектний підхід, проектування, проект, технологія проектування, реалізація інновацій.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education
Depositing User: доцент Іван Іванович Коновальчук
Date Deposited: 19 Aug 2014 12:10
Last Modified: 15 Aug 2015 07:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12121

Actions (login required)

View Item View Item