Проектний підхід у реалізації інновацій у загальноосвітних навчальних закладах

Коновальчук, І. І. (2013) Проектний підхід у реалізації інновацій у загальноосвітних навчальних закладах. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. Статей. с. 119-125.

[img]
Перегляд
Text
Download (301kB) | Перегляд

Опис

У статті розкриті основні положення застосування проектного підходу в організації інноваційних освітніх процесів. Проектування виступає універсальним способом переводу інноваційних теоретичних моделей на рівень практичної реалізації нововведень у загальноосвітніх навчальних закладах. Проектний підхід характеризується чіткою спрямованістю на виявлення і досягнення тих необхідних змін у цілях, структурі й функціях педагогічної системи, що надають їй інноваційних властивостей.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інновація, проектний підхід, проектування, проект, технологія проектування, реалізація інновацій.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: доцент Іван Іванович Коновальчук
Дата внесення: 19 Серп 2014 12:10
Останні зміни: 15 Серп 2015 07:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12121

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу