Сутність і структура інноваційної компетентності педагога загальноосвітнього навчального закладу

Коновальчук, І. І. (2011) Сутність і структура інноваційної компетентності педагога загальноосвітнього навчального закладу. Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Педагогіка.. pp. 85-88.

[img]
Preview
Text
Download (302kB) | Preview

Abstract

Визначено сутнісні ознаки та зміст інноваційної компетентності педагога як інтегративної якості особистості, структуру якої утворює цілісність соціальної, мотиваційно-ціннісної, теоретико-методологічної, технологічної, інформаційно-комунікативної, рефлексивно-регулятивної компетентностей.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: компетентність, інноваційна компетентність, соціальна компетентність, мотиваційно-ціннісна компетентність, теоретико-методологічна компетентність, технологічна компетентність, інформаційно-комунікативна компетентність, рефлексивно-регулятивна компетентність.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: доцент Іван Іванович Коновальчук
Date Deposited: 20 Aug 2014 13:15
Last Modified: 15 Aug 2015 07:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12124

Actions (login required)

View Item View Item