Коновальчук, І. І. (2011) Сутність і структура інноваційної компетентності педагога загальноосвітнього навчального закладу. Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Педагогіка.. pp. 85-88.
|
Text
Download (302kB) | Preview |
Abstract
Визначено сутнісні ознаки та зміст інноваційної компетентності педагога як інтегративної якості особистості, структуру якої утворює цілісність соціальної, мотиваційно-ціннісної, теоретико-методологічної, технологічної, інформаційно-комунікативної, рефлексивно-регулятивної компетентностей.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | компетентність, інноваційна компетентність, соціальна компетентність, мотиваційно-ціннісна компетентність, теоретико-методологічна компетентність, технологічна компетентність, інформаційно-комунікативна компетентність, рефлексивно-регулятивна компетентність. |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations |
Depositing User: | доцент Іван Іванович Коновальчук |
Date Deposited: | 20 Aug 2014 13:15 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 07:33 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12124 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |