Теоретичні й технологічні аспекти експертизи освітніх інновацій

Коновальчук, І. І. (2012) Теоретичні й технологічні аспекти експертизи освітніх інновацій. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Науковий журнал. (4(22)). pp. 24-31.

[img]
Preview
Text
Download (305kB) | Preview

Abstract

У статті визначені теоретичні засади й технологія проведення експертизи освітніх інновацій, результати якої виступають основою прийняття рішення щодо реалізації обраних нововведень у конкретному навчальному закладі. Комплексним об’єктом експертизи є інновація і технологія її впровадження, а також готовність навчального закладу до реалізації обраного нововведення.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: експертиза, експертиза освітніх інновацій, критерії експертизи, експертна група, технологія експертизи.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: доцент Іван Іванович Коновальчук
Date Deposited: 20 Aug 2014 13:16
Last Modified: 15 Aug 2015 07:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12126

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics