Коновальчук, І. І. (2012) Теоретичні й технологічні аспекти експертизи освітніх інновацій. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Науковий журнал. (4(22)). pp. 24-31.
|
Text
Download (305kB) | Preview |
Abstract
У статті визначені теоретичні засади й технологія проведення експертизи освітніх інновацій, результати якої виступають основою прийняття рішення щодо реалізації обраних нововведень у конкретному навчальному закладі. Комплексним об’єктом експертизи є інновація і технологія її впровадження, а також готовність навчального закладу до реалізації обраного нововведення.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | експертиза, експертиза освітніх інновацій, критерії експертизи, експертна група, технологія експертизи. |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations |
Depositing User: | доцент Іван Іванович Коновальчук |
Date Deposited: | 20 Aug 2014 13:16 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 07:33 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12126 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |