Золотюк Людмила (2014) Крик і мовчання у творчості Володимира Винниченка. Житомирські літературознавчі студії. Випуск 7. Матеріали конференції «Поліфонія української літератури» з нагоди ювілею В. Т. Чайковської (7). С. 31–40. ISSN 2305-5898.
Золотюк.pdf
Завантажити (206kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто крик «Антрепреньора Гаркуна-Задунайського» та
мовчання героїв повісті «Голота». Антрепренера представлено як персонажа
з крикливою вдачею. Він веселить читача й динамізує фабулу. Але його крик
виникає з «розламу» поглядів – впевнено-ідеалізованого уявлення Гаркуна
про себе як про мастака у творчості та бачення іншими творчості
антрепреньора як «пустодзвонної». Мовчання у повісті «Голота» час від часу
уможливлює голос іншого персонажа або закадровий голос оповідача, межує
з «психологічною тишею», виконує «функцію зв’язності».
Ключові слова: голос, крик, людське мовчання, «психологічна тиша».
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PN Література (Загальне) > PN0441 Історія літератури |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання |
Користувач: | Олена Олександрівна Юрчук |
Дата подачі: | 02 Вер 2014 12:47 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:39 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12155 |