Козел, О. С., Коновальчук, І. І.
(2014)
Розвиток у старших дошкільників творчих здібностей засобами образотворчої діяльності.
ЖДУ ім. І. Франка.
Опис
Методи дослідження: теоретичні: аналіз і синтез,індукція, дедукція, порівняння, класифікація; емпіричні: спостереження, бесіди, аналіз творчих робіт дітей; методи обробки та інтерпретація результатів дослідження.
Експериментальна база дослідження. Дослідно-експериментальна
робота проводилась у старшій групі Житомирського дошкільного
навчального закладу № 66. Вибірка становить 20 дітей.
Теоретичне значення дослідження: уточнено зміст понять
“здібності”, “творчі здібності” ; виділено зміст і структуру творчих
здібностей; конкретизовано особливості розвитку творчих здібностей у дітей
старшого дошкільного віку в процесі образотворчої діяльності; обґрунтовано
організаційно-педагогічні умови розвитку творчих здібностей засобами
образотворчої діяльності; визначені критерії, показники та дана якісна
характеристика рівнів розвитку творчих здібностей старших дошкільників;
створено модель розвитку творчих здібностей у процесі образотворчої
діяльності.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |