Бусько, М. Б. (2014) ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ІММІГРАНТІВ У СИСТЕМІ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ КАНАДИ. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
![]() |
Text
Download (214kB) |
Abstract
Дисертація присвячена дослідженню організації навчання іммігрантів у системі освіти дорослих Канади. Визначено методологічні основи та поняттєво-категорійний апарат дослідження. Окреслено особливості державної підтримки (на всіх етапах імміграційного процесу) та управління системою навчання іммігрантів у Канаді (закони, стратегії, плани дій, програми та ініціативи) на федеральному і провінційному рівнях. Здійснено аналіз змістового компоненту навчання іммігрантів: знання (гуманітарні, соціально-економічні, професійні та практичні), уміння і навички, цінності. Охарактеризовано операційний компонент навчання дорослих іммігрантів: форми і види (стаціонарна, заочна; дистанційна, комбінована), методи (словесні, наочні, практичні, аналітичні, синтетичні, репродуктивні). Обґрунтовано можливості творчого використання прогресивних ідей канадського досвіду навчання іммігрантів у системі освіти дорослих України.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | освіта дорослих, система освіти дорослих, навчання дорослих, зміст навчання, форми й методи навчання, іммігрант, Канада. |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
Depositing User: | Руслана Іщук |
Date Deposited: | 09 Sep 2014 12:41 |
Last Modified: | 09 Sep 2014 12:47 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12453 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |