ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ІММІГРАНТІВ У СИСТЕМІ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ КАНАДИ

Бусько, М. Б. (2014) ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ІММІГРАНТІВ У СИСТЕМІ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ КАНАДИ. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

[img] Text
Download (214kB)

Abstract

Дисертація присвячена дослідженню організації навчання іммігрантів у системі освіти дорослих Канади. Визначено методологічні основи та поняттєво-категорійний апарат дослідження. Окреслено особливості державної підтримки (на всіх етапах імміграційного процесу) та управління системою навчання іммігрантів у Канаді (закони, стратегії, плани дій, програми та ініціативи) на федеральному і провінційному рівнях. Здійснено аналіз змістового компоненту навчання іммігрантів: знання (гуманітарні, соціально-економічні, професійні та практичні), уміння і навички, цінності. Охарактеризовано операційний компонент навчання дорослих іммігрантів: форми і види (стаціонарна, заочна; дистанційна, комбінована), методи (словесні, наочні, практичні, аналітичні, синтетичні, репродуктивні). Обґрунтовано можливості творчого використання прогресивних ідей канадського досвіду навчання іммігрантів у системі освіти дорослих України.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: освіта дорослих, система освіти дорослих, навчання дорослих, зміст навчання, форми й методи навчання, іммігрант, Канада.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 09 Sep 2014 12:41
Last Modified: 09 Sep 2014 12:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12453

Actions (login required)

View Item View Item