Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами медіаосвіти

Дєньгаєва, С. В. (2014) Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами медіаосвіти. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

[img]
Перегляд
Text
Download (280kB) | Перегляд

Опис

Дисертація присвячена актуальній проблемі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами медіаосвіти. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці, розкрито наукові підходи до визначення змісту та структури окресленого феномену. Проаналізовано базові поняття дослідження. Розглянуто специфіку формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами медіаосвіти. Обґрунтовано структуру, критерії та показники цієї компетентності. Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність педагогічних умов та медіаосвітніх технологій на основі моделі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами медіаосвіти шляхом впровадження у навчальний процес авторського спецкурсу „Технології медіаосвіти в професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: медіа, медіаосвіта, медіакомпетентність, медіаосвітні технології, педагогічні умови, професійна компетентність майбутнього вчителя іноземної мови у новому медіа-інформаційному просторі
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 09 Вер 2014 13:14
Останні зміни: 03 Лист 2016 08:06
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12458

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу