ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ КОЛЕДЖІВ

Коваленко, В. О. (2014) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ КОЛЕДЖІВ. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

[img] Text
Download (219kB)

Опис

У роботі досліджено проблему визначення ефективності педагогічних умов організації позааудиторної навчальної діяльності студентів медичних коледжів, а саме: формування соціально-позитивної мотивації до організації позааудиторної навчальної діяльності студентів медичних коледжів; оптимальне поєднання групових та індивідуальних форм позааудиторної навчальної діяльності; реалізація інтегративного підходу до організації позааудиторної навчальної діяльності; забезпечення творчого рівня пізнавальної активності майбутніх медичних фахівців у процесі професійної підготовки. З’ясовано сутність базових понять: діяльність, навчальна діяльність, позааудиторна навчальна діяльність студентів медичних коледжів. Розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено авторську модель організації позааудиторної навчальної діяльності студентів медичних коледжів. Визначено її структурні та функціональні компоненти, критерії, показники та рівні ефективності організації позааудиторної навчальної діяльності студентів медичних коледжів. Доведено, що впровадження авторської моделі на основі поетапної її реалізації сприяє позитивному професійному зростанню майбутніх медичних фахівців.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: педагогічні умови, позааудиторна навчальна діяльність, професійна підготовка, структурні та функціональні компоненти, критерії та показники, модель організації позааудиторної навчальної діяльності студентів медичних коледжів.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 10 Вер 2014 06:37
Останні зміни: 10 Вер 2014 06:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12474

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу