Самойленко, О. М. (2014) ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ-УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ЗА ДИСТАНЦІЙНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук.
Text
Download (552kB) |
Опис
У дисертації здійснено фундаментальне дослідження проблеми підготовки бакалаврів-учителів математики за дистанційною формою навчання в педагогічній теорії та практиці вищої школи в Україні та за кордоном. Автором обґрунтовано характеристику категоріально-поняттєвого поля дослідження, окреслено методологічні основи дистанційної форми навчання, досліджено сутність підготовки бакалаврів-учителів математики за дистанційною формою навчання, проаналізовано стан організації дистанційного навчання бакалаврів-учителів математики у педагогічних університетах. Окреслено теоретичні та методичні засади підготовки бакалаврів-учителів математики за дистанційною формою навчання. Науково розроблено та обґрунтовано модель підготовки бакалаврів-учителів математики за дистанційною формою навчання. Визначено мету та завдання, а також підходи і принципи реалізації розробленої моделі. Розкрито сутність, структуру, критерії, показники у визначеному напрямі та рівні готовності майбутніх бакалаврів-учителів математики до професійної діяльності. Розроблено нормативне забезпечення підготовки бакалаврів-учителів математики та методику підготовки бакалаврів-учителів математики за дистанційною формою навчання. Експериментально доведено ефективність розробленої моделі підготовки бакалаврів-учителів математики за дистанційною формою навчання в педагогічному вищому навчальному закладі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | дистанційне навчання, дистанційна форма навчання, технології дистанційного навчання, підготовка бакалаврів-учителів математики. |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач, що депонує: | Руслана Іщук |
Дата внесення: | 10 Вер 2014 07:02 |
Останні зміни: | 10 Вер 2014 07:09 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12480 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |