Фурса, О. О. (2014) ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ДИЗАЙН-ОСВІТИ В УКРАЇНІ (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук.
Text
Download (455kB) |
Опис
У дисертації вперше здійснено системний аналіз і класифікацію тенденцій розвитку дизайн-освіти в конкретних соціально-економічних умовах, охарактеризовано особливості впровадження освітніх і дизайнерських ініціатив на різних історичних етапах. Розглянуто проблеми розвитку дизайн-освіти в контексті наукових досліджень представників вітчизняної і зарубіжної педагогічної думки, уточнено концептуальні засади вітчизняної дизайн-освіти як сфери наукової діяльності щодо обґрунтування і систематизації наукових знань про використання педагогічного потенціалу дизайн-освіти у формуванні особистості дизайнера і потенційних можливостей дизайну у вдосконаленні системи професійної підготовки дизайнерів, здійснено формулювання провідних понять і категорій, проаналізовано структуру і зміст культурно-освітнього простору, напрями розвитку дизайн-освіти, роль і значення педагогічного проектування, розроблено моделі й технології професійної підготовки дизайнерів, розкрито ефективність і можливості їх упровадження в освітній процес. Подальшого розвитку набули теоретичні положення щодо розробки структури і змісту професійної підготовки майбутніх дизайнерів, визначення форм і методів формування їхньої професійної компетентності. На основі теоретичних положень, викладених у дисертації, було охарактеризовано методики, які широко використовуються у сфері дизайнерської освіти та у процесі розробки навчально-методичного комплексу професійної підготовки майбутніх дизайнерів. Результативність дослідження полягає в упровадженні організаційної моделі мистецького навчального комплексу інноваційного типу і процесуальної моделі ступеневої підготовки майбутнього дизайнера в умовах мистецького навчального комплексу інноваційного типу, які відповідають потребам суспільства і сприяють розвитку проектної культури.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | дизайн-освіта, дизайн, дизайнер, викладач дизайну, проектування, тенденції розвитку дизайн-освіти, навчально-методичне забезпечення, принципи освіти, навчання і виховання, модель професійної підготовки, педагогічна майстерність, індивідуалізація, диференціація. |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач, що депонує: | Руслана Іщук |
Дата внесення: | 10 Вер 2014 07:05 |
Останні зміни: | 10 Вер 2014 07:12 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12481 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |