Маркетингові стратегії в управлінні сучасними загальноосвітніми навчальними закладами

Гуменюк, Ю. О. (2014) Маркетингові стратегії в управлінні сучасними загальноосвітніми навчальними закладами. [Експеримент] (Неопублікований)

[img]
Перегляд
Text
Download (681kB) | Перегляд
Тип елементу : Експеримент
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Ольга Кравчук
Дата внесення: 10 Вер 2014 10:36
Останні зміни: 15 Серп 2015 07:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12493

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу