Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Маркетингові стратегії в управлінні сучасними загальноосвітніми навчальними закладами

Гуменюк Ю. О. (2014) Маркетингові стратегії в управлінні сучасними загальноосвітніми навчальними закладами. [Кваліфікаційна робота] (Неопублікований)

[thumbnail of Гуменюк_Ю_О_Дипломна.pdf]
Preview
Текст
Гуменюк_Ю_О_Дипломна.pdf

Завантажити (681kB) | Preview
Тип ресурсу: Кваліфікаційна робота
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Ольга Кравчук
Дата подачі: 10 Вер 2014 10:36
Оновлення: 15 Серп 2015 07:56
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12493

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу