Проблеми дослідження рекламної лексики у мовній картині світу українців

Денисевич, О. В. (2011) Проблеми дослідження рекламної лексики у мовній картині світу українців. МОВА І КУЛЬТУРА (Науковий журнал), ІІ. pp. 189-194.

[img]
Preview
Text
Download (414kB) | Preview

Abstract

У статті порушується проблема визначення поняття рекламної лексики, формування відповідного фрагмента мовної картини світу українців. Розглядається питання формування стимульного списку для проведення асоціативного експерименту. Проаналізовано асоціативне поле стимулу реклама.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: рекламна лексика, мовна картина світу, асоціативний експеримент, стимул, реакція
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Journalism and Didactic Philology
Depositing User: Виктория Игоревна Пустохина
Date Deposited: 22 Sep 2014 10:30
Last Modified: 15 Aug 2015 08:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12739

Actions (login required)

View Item View Item