Денисевич, О. В. (2011) Проблеми дослідження рекламної лексики у мовній картині світу українців. МОВА І КУЛЬТУРА (Науковий журнал), ІІ. pp. 189-194.
|
Text
Download (414kB) | Preview |
Abstract
У статті порушується проблема визначення поняття рекламної лексики, формування відповідного фрагмента мовної картини світу українців. Розглядається питання формування стимульного списку для проведення асоціативного експерименту. Проаналізовано асоціативне поле стимулу реклама.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | рекламна лексика, мовна картина світу, асоціативний експеримент, стимул, реакція |
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Divisions: | Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Journalism, Advertising and PR |
Depositing User: | Виктория Игоревна Пустохина |
Date Deposited: | 22 Sep 2014 10:30 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 08:13 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12739 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |