Особливості стилістичних семасіологічних ресурсів в рекламному дискурсі

Батицька, А. А. (2014) Особливості стилістичних семасіологічних ресурсів в рекламному дискурсі. ЖДУ імені Івана Франка.

[img]
Preview
Text
Download (248kB) | Preview

Abstract

Об'єктом дослідження є рекламний дискурс як значущий і специфічний феномен сучасності, що має у своїй основі першочергове і конкретне завдання - спонукати людину до діяльності. Метою роботи є розгляд стилістичних семасіологічних особливостей сучасної реклами, аналіз стилістичних семасіологічних особливостей ресурсів як засобів впливу на людину.

Item Type: Other
Uncontrolled Keywords: рекламний дискурс, реклама
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of the English Language
Depositing User: О.І. Янчук
Date Deposited: 24 Sep 2014 06:29
Last Modified: 15 Aug 2015 08:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12752

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics