Костюк, Ю. С. (2013) Диференційований підхід як основа навчання руховим діям на уроках фізичної культури в малокомплектних школах. Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету: Збірник наукових праць. pp. 254-255.
|
Text
Download (384kB) | Preview |
Abstract
В статті особлива увага приділяється проблемі диференційованого підходу на уроках фізичної культури в малокомплектних школах. Виділено декілька підходів до навчання руховим діям на основі диференційованого підходу.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | диференційований підхід, малокомплектна школа, фізична культура |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Faculty of Physical Education and Sport > Department of Physical Education and Sports Improvement |
Depositing User: | професор Григорій Грибан |
Date Deposited: | 30 Sep 2014 12:11 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 08:29 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12861 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |