Диференційований підхід як основа навчання руховим діям на уроках фізичної культури в малокомплектних школах

Костюк, Ю. С. (2013) Диференційований підхід як основа навчання руховим діям на уроках фізичної культури в малокомплектних школах. Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету: Збірник наукових праць. pp. 254-255.

[img]
Preview
Text
Download (384kB) | Preview

Abstract

В статті особлива увага приділяється проблемі диференційованого підходу на уроках фізичної культури в малокомплектних школах. Виділено декілька підходів до навчання руховим діям на основі диференційованого підходу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: диференційований підхід, малокомплектна школа, фізична культура
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Faculty of Physical Education and Sport > Department of Physical Education and Sports Improvement
Depositing User: професор Григорій Грибан
Date Deposited: 30 Sep 2014 12:11
Last Modified: 15 Aug 2015 08:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12861

Actions (login required)

View Item View Item