Соціолінгвістична ідентифікація мовця в усному американському академічному дискурсі

Шилюк, В. В. (2014) Соціолінгвістична ідентифікація мовця в усному американському академічному дискурсі. ЖДУ ім. І. Франка.

[img]
Preview
Text (Дипломна робота)
Download (295kB) | Preview

Abstract

Мета дослідження полягає в аналізі соціолінгвістичних засобів конструювання ідентичності мовця в академічній комунікації, зокрема в аспекті гендерної приналежності мовця, академічної ролі комунікантів та предметної галузі, в якій відбувається комунікація. Об’єктом дослідження є соціолінгвістична ідентифікація мовця в усному американському академічному дискурсі. Предметом дослідження виявляються особливості використання хеджингу мовцями в усному академічному дискурсі з огляду на гендерну приналежність мовця, академічну роль комунікантів та предметну галузь, в якій відбувається мовлення.

Item Type: Other
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education
Depositing User: лаборант Юлія Харчишина
Date Deposited: 07 Oct 2014 09:22
Last Modified: 15 Aug 2015 08:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12936

Actions (login required)

View Item View Item