Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор

Великдус, К. В., Яворська, Т. Є. (2012) Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор. ЖДУ ім. І.Франка.

[img]
Preview
Text (Дипломна робота)
Download (160kB) | Preview

Abstract

Сучасний розвиток педагогічної науки в Україні характеризується пошуком та вдосконаленням шляхів формування гармонійно розвиненої особистості підростаючого громадянина. В Законі України “Про освіту”, державних національних програмах “Освіта” та Цільовій комплексній програмі “Фізичне виховання – здоров’я нації ” визначено, що сьогодні особливої уваги набуває єдність виховних впливів на дитину протягом усього періоду розвитку, починаючи з раннього дитинства [28; 73]. З огляду на це, актуальним є питання належного фізичного виховання учнів початкових класів, гармонійного розвитку особистості та стабільного стану здоров’я дітей молодшого шкільного віку.

Item Type: Other
Uncontrolled Keywords: Фізична культура, початкові класи, рухливі ігри, особистість
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Faculty of Physical Education and Sport > Department of Theoretical and Methodological Foundations of Physical Education and Sport
Depositing User: лаборант К.Ю. Пелешок
Date Deposited: 10 Oct 2014 12:33
Last Modified: 23 Jan 2018 13:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13027

Actions (login required)

View Item View Item