Формування професійної майстерності майбутнього вчителя як єдність інтегративного та диференційованого підходів в умовах ступеневої освіти

Козловська, І. М., Пайкуш, М. А. (2003) Формування професійної майстерності майбутнього вчителя як єдність інтегративного та диференційованого підходів в умовах ступеневої освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 66-71.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (148kB) | Preview

Abstract

Обґрунтовуються методологічні засади використання інтегративного та диференційованого підходів для формування професійної майстерності вчителя в умовах ступеневої професійної освіти з урахуванням ідей наступності у професійній підготовці.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: С.В. Лінійчук
Date Deposited: 28 Oct 2008 10:53
Last Modified: 14 Aug 2015 15:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1320

Actions (login required)

View Item View Item